Skaffa Precious app

Precious app 2016 Tillgänglig för iPhone på App Store Tillgänglig för Android på Google Play

16 August 2017

Föredrag: Från avig besökare till övertygad kund

De flesta av oss tycker att det är jobbigt att möta arga människor och butikssäljare är såklart inga undantag. Dock händer det att de behöver möta och ta hand om upprörda och missnöjda kunder. Då är det tur att det finns det knep att ta till för att på bästa sätt komma tillrätta med kundens frustration och upprörda känslor. När vi känner oss säkra i mötet med missnöjda kunder så blir situationen inte lika laddad och vi kan lättare vända en besviken kund till en nöjd och återkommande sådan. Den här föreläsningen visar hur en rätt hanterad reklamation leder till en stor chans att skapa en trogen och lojal kund som litar på dig och ditt företag.

Lyssna på My Gross föredrag i Föredragsrummet på fredag kl 15.00, lördag kl 14.00 eller söndag kl 14.00.

Till hela föredragsprogrammet.

Föregående Nästa